Del

Studieinformation for studerende under Åben uddannelse (ÅU) (meritlærer, Teach First og enkeltfag)

Praktik

Hvis du er optaget på ÅU meritlæreruddannelsen S23 (sommer 23) vil du ifølge din uddannelsesplan skulle i praktik 1 i efterår 24.

Du skal være opmærksom på, at du skal tilmelde dig praktik.

Hvis du ønsker at søge merit for skoledelen, skal du være opmærksom på, at ansøgningen skal være Absalon i hænde senest 1.4.24

Ansøgning om merit for praktik på Meritlæreruddannelsen (phabsalon.dk)

Har du spørgsmål til praktik på Åben Uddannelse meritlærer kan du kontakte praktikkoordinator Dorthe Buskbjerg dbu@pha.dk

Generelt om fakturering

Ved fakturering bliver der sendt besked ud på studiemail vedrørende betaling af tilmeldte moduler.

Betaling

  • Betaling skal ske inden opstart på modulet.
  • Betalingen er bindende, dvs. afbryder man et modul eller fortryder tilmelding, får man ikke pengene igen. Man kan heller ikke gemme betalingen til et senere modul.

Skal du selv betale

  • vil faktura blive fremsendt til din E-boks (Skal du betale for flere moduler, får du en faktura pr. modul og ikke nødvendigvis på samme dag, men inden for 14 dage).

Skal ansættelsesstedet betale

  • vil faktura blive fremsendt elektronisk, til det CVR/EAN nr. der er oplyst, og registreret.

Skal jobcenter betale

  • skal vi have en købsaftale fra jobcenter for den gældende periode for tilmeldte modul/moduler.

Ændringer til faktureringen og betalingsforhold

  • sendes til studiesekretær Betina Bech Christensen, laerer@pha.dk inden fakturering forud for semesterstart.

UNI-login eller glemt password til Absalon

https://selvbetjening.pha.dk kan du finde dit UNI-login eller ændre/oprette nyt login til Absalon.

Studiemail

Al henvendelse til uddannelsen skal ske fra din studiemail.

vh. Administrationen