Del

Studieinformation for studerende under Åben uddannelse (ÅU) (meritlærer, Teach First og enkeltfag)

Undervisning 10/9-22

Kantinen er IKKE åben lørdag d. 10/9-22

Generelt om fakturering

Ved fakturering bliver der sendt besked ud på studiemail vedrørende betaling af tilmeldte moduler.

Betaling

  • Betaling skal ske inden opstart på modulet.
  • Betalingen er bindende, dvs. afbryder man et modul eller fortryder tilmelding, får man ikke pengene igen. Man kan heller ikke gemme betalingen til et senere modul.

Skal du selv betale

  • vil faktura blive fremsendt til din E-boks (Skal du betale for flere moduler, får du en faktura pr. modul og ikke nødvendigvis på samme dag, men inden for 14 dage).

Skal ansættelsesstedet betale

  • vil faktura blive fremsendt elektronisk, til det CVR/EAN nr. der er oplyst, og registreret.

Skal jobcenter betale

  • skal vi have en købsaftale fra jobcenter for den gældende periode for tilmeldte modul/moduler.

Ændringer til faktureringen og betalingsforhold

  • sendes til studiesekretær Betina Bech Christensen, laerer@pha.dk inden fakturering forud for semesterstart.

UNI-login eller glemt password til Absalon

https://selvbetjening.pha.dk kan du finde dit UNI-login eller ændre/oprette nyt login til Absalon.

Studiemail

Al henvendelse til uddannelsen skal ske fra din studiemail.

vh. Administrationen