Del
English

Papers og konferencebidrag

2014

Hansbøl, M. (2014). Technological literacy and innovation education - how new technologies changes and challenges the profession and the professional relationships
Paper præsenteret på  4th international Designs for Learning conference 6-9th May 2014.

Kondrup, S., & Busch-Jensen, P. (2014). Technologcal Literacy in welfare professions: to grapple with the concept of welfare technological literacy. Paper præsenteret på ProPEL International Conference, Stirling, Storbritannien 25.-27. juni 2014. Conference Programme - Paper 040

Hansbøl, M (2014). Refunishing sensivility buttons - moving professional contexts of knowledges and engagements with digital technologies. Paper præsenteret på ProPEL International Conference, Stirling, Storbritannien 25.-27. juni 2014. Conference Programme - Paper 031

Sprogøe, J & Leth, R. L (2014)  Technological literacy in the welfare state – a new path for education? (2014). Paper præsenteret på ProPEL International Conference, Stirling, Storbritannien 25.-27. juni 2014. Conference Programme - Paper 074

Hansbøl, M. (2014). Everyday complexities and sociomaterialities of learning, technology, affects and effects.  Paper præsenteret på  konferencen On the Definition of Learning, SDU, 28.-29. august 2014

Brodersen, M., Hansbøl, M. og Øster, B. (2014). Redaktionel indledning. Temanummer Ny teknologi i velfærdsprofessioner.  Dansk pædagogisk tidsskrift nr. 3, 2014.  S. 2-5.

Hansbøl, M. (2014). Flere veje til at begribe og håndtere teknologi i professionsarbejdet. Temanummer Ny teknologi i velfærdsprofessioner.  Dansk pædagogisk tidsskrift nr. 3, 2014. S. 36-44.

 

Samarbejdspartnere

Projektet etableres i samarbejde med Roskilde Universitet og med Professionshøjskolen Absalon som projektleder og støttet af den Den Europæiske Socialfond.